Witryna korzysta z plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Polityka Cookies »
zamknij

Nie od wczoraj wiadomo, że fani Facebook odgrywają kluczową rolę w serwisach społecznościowych, dlatego przyjęło się, że ile ich by nie było to i tak zawsze mogłoby być więcej i jest nuta prawdy w tym stwierdzeniu. Pamiętajmy jednak o tym, że fan fanowi nie jest równy i lepiej mieć 100 fanów z Polski niż 1000 użytkowników lubiących nasz fanpage z krajów "egzotycznych" gdzie po pierwsze nie będą oni wchodzić w interakcje jak i nie będą one cieszyły oka administratora jak w statystykach będzie informacja o osobach lubiących naszą stronę, którzy pochodzą z krajów leżących o kilka tysięcy kilometrów od Polski

Dobre i wysokiej jakości fani Facebook z Polski

Mając już swoich wymarzonych fanów, którzy są zarówno z Polski jak i odznaczają się wysoką jakością możemy mieć świadomość, że będzie kwestią czasu aż nie zaczną przynosić nam namacalnych profitów w postaci interakcji tj. będą klikali Lubię to czy też chętnie będą komentowali dodawane posty. Jest wiele serwisów w których można wspomóc się usługą pozyskania użytkowników, którzy polubią nasz fanpage do których możemy zaliczyć stronę ExpertLike.pl, GoodClicks.pl czy też cieszący się bardzo dobrą renomą portal LikeVip.pl pozwalający zdobyć cennych użytkowników, a pamiętajmy o tym, że fani Facebook to niepodważalny argument wyznaczający jakość naszej strony fanowskiej i bez znaczenia czy jest to fanpage firmowy czy osoby chcącej pokazać swoją twórczość całemu świata czyli np. artyście muzycznemu czy malarzowi to jest wskazane żeby było jak najwięcej jakościowych fanów.

Oprócz pozyskania fanów pamiętajmy również o innych interakcjach jak:

  • lajki pod zdjęciami Facebook

  • reakcje pod postami FB

  • obserwacje na fanpage lub profil

  • like pod filmami Facebook

  • polubienia w grupach na FB

Szkoda marnować czas i warto wziąć w swoje ręce rozwój strony na FB i wznieść się na wyżyny marketingu społecznościowego.

Pomyślmy jak to korzystnie wygląda wizerunkowo i jak będą nas widzieli inni użytkownicy internetu jak fani Facebook będą na naszym fanpage'u rosły dawały nam renomę i dużo lepszą reputację. Najlepszym przykładem jest porównanie dwóch firm oferujących ten sam produkt, ale jedna ma np. 50 fanów, a druga ponad 100 czy nawet 500 to łatwo stwierdzić gdzie potencjalny klient będzie chciał zrobić zakupy. Decyzja często jest podejmowana o zakupie podświadomie, a właśnie ilość fanów mówi naszej podświadomości czy warto skorzystać z oferty danej firmy czy szukać dalej rozwiązań mogących sprostać naszym oczekiwaniom.

fani facebook